Všeobecné informace k zálohovacímu plánu
Tyto všeobecné informace stanoví podmínky a způsoby, jakými společnost Hi-Tech Services, spol. s r.o., IČO: 25507605, se sídlem Hlinky 138/27, 603 00 Brno (dále jen jako „Zhotovitel“) poskytuje Objednateli servisní služby zákládající se na zálohování jeho dat.
Všeobecné informace k zálohovacímu plánu a zálohovací plán je nedílnou součástí Smlouvy o poskytování servisních služeb a servisní podpoře.
Bod 1: Účel
- Účelem těchto všeobecných informací je informování Objednatele o skutečnosti, že jsou mu jeho data ve stanovených intervalech pravidelně zálohována Zhotovitelem a o způsobu jejich zálohování.
- Zálohování provádí Zhotovitel u Objednatele v případě, že ve Smlouvě o poskytování servisních služeb a servisní podpoře byla tato služba ujednána včetně částky za její poskytování.
- Informace o prováděném zálohování má Zhotovitel zaznamenán ve své evidenci Zálohovacích plánů, kterou pravidelně aktualizuje.
- Nové informace v evidenci Zálohovacích plánů nahrazují zcela předchozí informace.
- Výpis z této evidence ve formě XLS souboru bude oprávněné osobě Objednatele poskytnut vždy na základě žádosti. Oprávněná osoba Objednatele je určena ve Smlouvě o poskytování servisních služeb a servisní podpoře.
- Objednateli budou v XLS souboru tabulce poskytnuty minimálně tyto informace:
- Zálohované zařízení
- Způsob zálohování
- Obsah zálohy
- Popis zálohy
- Typ zálohy
- Četnost a dny zálohování
- Cíl umístění zálohy
- Možnost obnovy dat ze zálohy
Bod 3: Kontrola a dohled
- Kontrola provedeného zálohování je uskutečňována formou naplánované úlohy, která kontroluje, zda jsou přítomny soubory po uskutečněném zálohování. V případě, že by zálohování proběhlo s chybou, bude vygenerováno hlášení, které se odešle prostřednictvím emailu Zhotoviteli.
- Zhotovitel provádí vždy ve dnech, kdy jsou prováděny zálohy, dohled nad jejich realizací tak, že v den provádění zálohy zaměstnanec Zhotovitele kontroluje, zda byla zálohovací úloha spuštěna ve stanovený čas. Následující či tentýž pracovní den provede zaměstnanec Zhotovitele kontrolu, zda byla záloha za předchozí den korektně ukončena.
- V případě, že zaměstnanec Zhotovitele zjistí jakýkoliv nesoulad v provedeném zálohování, prověří důvody, proč záloha nebyla korektně ukončena a sjedná nápravná opatření.
Bod 4: Změny zálohovacího plánu
- Zhotovitel je oprávněn Zálohovací plán jednostranně měnit.
- O zamýšlené změně Zálohovacího plánu bude Objednatel dopředu informován Zhotovitelem. Tento Zálohovací plán může Zhotovitel změnit, pokud je to nezbytné s ohledem na vývoj služeb; z technických důvodů nebo na základě provozních požadavků. O zamýšlené změně bude Zhotovitel informovat Objednatele před zahájením platnosti této změny, a to prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané oprávněné osobě Objednatele určené ve Smlouvě o poskytování servisních služeb a servisní podpoře. Zhotovitel poskytne Objednateli možnost zrušit služby alespoň 7 dní před začátkem platnosti změny. Pokud bude Objednatel služby používat po datu účinnosti změny, souhlasí se změněnými podmínkami. Pokud s novými podmínkami Objednatel nebude souhlasit, musí zastavit užívání služeb.
- Objednatel je povinen iniciovat změnu obsahu Zálohovacího plánu a zálohování, co se týče rozsahu, obsahu, způsobu a četnosti prováděného zálohování oproti dosavadnímu nastavení. V případě, že tak Objednatel neučiní, nenese Zhotovitel žádnou odpovědnost za případnou ztrátu dat, která se nově nezačala zálohovat.
- Do platných Všeobecných informací k zálohovacímu plánu lze nahlížet na webových stránkách Zhotovitele: XXX
- Tyto Všeobecné informace k zálohovacím plánům pozbývají účinnosti okamžikem nabytí účinnosti pozdějších Všeobecných informací.