Service Desk
ServiceDesk je hlavním a centrálním bodem pro primární kontakt s Vámi a jednotné řízení ICT tzv. SPOC (Single Point of Contact). Hlavní činností zmiňované služby, je zaznamenávání, spravování veškerých incidentů a servisních požadavků, které jsou Vámi zadány. Zde můžete nahlásit veškeré problémy a požadavky, které budou dále předány pověřeným osobám či týmům a Vám bude poskytnuto relevantní a přesné řešení či informace k daným požadavkům.
Základní charakteristika služby ServiceDesk
- jednotné kontaktní místo a ověřování zákazníka
- evidence a kontrola stavů veškerých případů především garantované doby odezvy
- jasné vymezení problémů a priorit pro co nejefektivnější řešení
- zrychlený proces řešení a kooperace s řešitelskými týmy
- flexibilní provoz dle potřeb zákazníka
- komunikační kanály: telefon, fax, e-mail, webové rozhraní
- monitorování včasnosti reakce a řešení
- první úroveň podpory vyškoleným operátorem pro vybrané SW produkty