O společnosti

Ochrana osobních údajů

Splnění informační povinnosti v souladu s čl. 13 GDPR (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES – dále jen „Obecné nařízení“) = INFORMACE O TOM, JAK ZPRACOVÁVÁME VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE A INFORMACE O VAŠICH PRÁVECH.

 

Totožnost a kontaktní údaje správce

Správcem Vašich osobních údajů je:

Hi-Tech Services, spol. s r.o.

se sídlem: Hlinky 138/27, Staré Brno, 603 00 Brno

IČO 25507605

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně pod sp.zn. C 28805 (dále jen „Správce“)

Kontaktní údaje Správce jsou následující:

adresa pro doručování: Hi-Tech Services, spol. s r.o., Hlinky 138/27, 603 00 Brno

adresa elektronické pošty: hts@hts.cz

telefonní kontakt: +420 543 234 017

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

Pro jaké účely Vaše osobní údaje zpracováváme a jak dlouho je uchováváme

A. Pro marketingové účely – přímý marketing

Pro přímý marketing zpracováváme Vaše osobní údaje na základě našeho oprávněného zájmu, kdy Vám můžeme nabídnout naše další služby nebo zboží.

B. Pro účely Vašeho nákupu našich služeb a našeho zboží

Při objednávce našich služeb evidujeme Vaše osobní údaje, které osobně zadáte při vytvoření objednávky.

Při objednávce našeho zboží prostřednictvím zaslané objednávky na email, který je Vám k dispozici na našem webu https://www.hts.cz/kontakty evidujeme Vaše osobní údaje, které osobně zadáte do emailové objednávky.

C. Pro uchazeče o zaměstnání

Při projevení zájmu o práci v naší společnosti prostřednictvím našich elektronických systémů www.hts.cz; www.hts-mobile.cz evidujeme Vaše osobní údaje, které osobně zadáte při vytvoření poptávky po zaměstnání / vyplněním  elektronického formuláře atp.  

Jedná se o tyto Vaše osobní údaje:

jméno a příjmení, adresa, kontaktní údaje – telefon, email, případnou pracovní pozici u zaměstnavatele. V případě, že za naše služby platíte bankovním převodem, budeme zpracovávat rovněž číslo bankovního účtu, ze kterého Vaše platba přišla.

V případě, že jste zvolili úhradu debetní či kreditní kartou, budeme zpracovávat rovněž jméno a příjmení držitele karty, číslo karty a datum expirace.

V případě uchazečů o zaměstnání jsou to: jméno a příjmení, adresa, kontaktní údaje – telefon, email, datum narození a další Vámi uvedené osobní údaje ve Vašem životopise.

Vaše osobní údaje zpracováváme na základě těchto právních titulů:

  1. Plnění smlouvy (splnění závazku ze smlouvy),
  2. Právní povinnost (účetní a daňová evidence),
  3. Oprávněný zájem (nábor zaměstnanců, přímý marketing),

Účelem zpracování Vašich osobních údajů je: Přijímání a vyřizování objednávek našich služeb a našeho zboží, realizace závazku ze smlouvy, reklamační proces, archivace v souladu s obecně závaznými právními předpisy, účetní a daňová evidence, přímý marketing.

Jak dlouho budeme uchovávat Vaše osobní údaje:

Vaše osobní údaje, jakožto odběratelů, budeme zpracovávat dle zákona č. 235/2004 Sb o DPH, tedy 10 let od konce toho kterého zdaňovacího období.

Vaše osobní údaje, jakožto uchazečů o zaměstnání budeme zpracovávat až 2 roky od doby jejich převzetí.

 

Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů

Pokud jako Správce zpracováváme Vaše osobní údaje, máte vůči nám tato práva.

Právo na přístup k osobním údajům: Po dobu zpracování Vašich osobních údajů můžete požadovat informace o tomto zpracování, tedy si od nás můžete vyžádat, jaké Vaše osobní údaje zpracováváme a z jakých důvodů.

Právo na opravu osobních údajů: Máte právo požádat o opravu neúplných či nesprávných osobních údajů, které se Vás týkají.

Právo na výmaz: Máte právo kdykoliv požadovat Správce o výmaz Vašich osobních údajů, zejména v případech, kdy tyto údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány.

Právo na omezení zpracování: Máte právo nás kdykoliv požádat o omezení zpracování Vašich osobních údajů, je-li přesnost nebo zákonnost jejich zpracování sporná.

Právo na přenositelnost osobních údajů: Vaše osobní údaje zpracovávané elektronicky na základě Vašeho souhlasu či na základě právního titulu plnění smlouvy, mohou být na Vaši žádost přeneseny jinému správci. 

Právo odvolat souhlas: Máte právo kdykoliv odvolat Váš souhlas se zpracováním osobních údajů.

Právo vznést námitku proti zpracování: V případech, kdy zpracováváme Vaše osobní údaje na základě oprávněného zájmu, máte právo vznést námitku proti takovému zpracování.

Právo podat stížnost u dozorového úřadu: V případě, že se domníváte, že je zpracováním Vašich osobních údajů porušeno některé ustanovení Obecného nařízení o ochraně osobních údajů, máte právo podat stížnost u Dozorového úřadu, přičemž není omezeno ani Vaše právo na soudní ochranu. Dozorovým úřadem je Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ), IČO: 70837627, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.

Jednotlivá práva můžete uplatnit listinnou či elektronickou formou adresovanou Správci, která musí obsahovat Vaši jasnou identifikaci a Váš požadavek. Žádost můžete poslat elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu hts@hts.cz, případně poštou na adresu sídla společnosti: Hi-Tech Services, spol. s r.o., Hlinky 138/27, 603 00 Brno. Součástí přijetí žádosti je ověření totožnosti žadatele z důvodu ochrany jeho osobních údajů. Způsob ověření totožnosti:

 Přijetí žádosti datovou schránkou z datové schránky subjektu údajů;
 Přijetí žádosti prostřednictvím e-mailu s platným kvalifikovaným elektronickým podpisem.

 

Ochrana a zabezpečení vašich údajů

Při zpracování osobních údajů uplatňujeme postupy, mechanismy, organizační a technická opatření, které zamezují neoprávněnému zpracování. Zabezpečení a ochrana osobních údajů jsou našimi klíčovými prioritami. Osobní data jsou chráněna v maximální možné míře pomocí technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje, a míře rizika zneužití.

Pro zpracování osobních údajů užíváme elektronické a manuální prostředky zpracování.

Všechny údaje jsou zpracovávány výhradně na území Evropské unie, nebudou předány do třetí země mimo území Evropské unie. 

Přijali jsme tedy a udržujeme taková technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo nechtěné zničení, pozměnění a přeposílání Vašich osobních údajů, až po vymazání Vašich osobních údajů po vypršení souhlasu, nebo doby zpracování Vašich osobních údajů nutných pro splnění smlouvy, případně splnění právní povinnosti, která plyne ze zákona. 

 

Komu mohou být osobní údaje zpřístupněny

Osobní údaje, které zpracováváme jako Správce, můžeme zpřístupňovat výhradně vlastním zaměstnancům a dále zpracovatelům, kteří vykonávají:

  1. externí daňové poradenství, zpracování účetnictví, archivnictví, právní služby;
  2. služby správy informačních technologií nutných k provozu naší výpočetní techniky a provozu webových stránek;
  3. distribuce zboží;
  4. agentura zajišťující personální předvýběr, společnost GoodCall s.r.o. se sídlem Václavské náměstí 846/1, 110 00 Praha 1, IČO 02765861.

Zpracovatelé zpracovávají Vaše osobní údaje na základě plnění zpracovatelské smlouvy uzavřené s námi v postavení Správce, v této smlouvě se zpracovatelé zavazují k dodržování ochrany Vašich osobních údajů v souladu s Obecným nařízením a technické, organizační schopnosti toto zabezpečit v odpovídajícím rozsahu.

Jiným subjektům, je umožněn přístup pouze z důvodu plnění zákonných povinností.

Naši zaměstnanci, kteří budou zpracovávat Vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o Vašich osobních údajích a o našich bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení Vašich osobních údajů.

Tyto informace o ochraně osobních údajů můžeme aktualizovat. V případě jejich aktualizace Vás budeme o provedené změně informovat na této stránce.

Tyto zásady jsou účinné od 01.08.2024.

MicrosoftFujitsuEpsonOKIZyXELSeyfor